خرید فلوت برای کودکان ( + معرفی و قیمت )

در هنگام خرید فلوت برای کودکان چه معیارهایی را مد نظر قرار می دهید؟ در انتخاب نوع فلوت چقدر توانایی کودک را مورد توجه قرار می دهید؟ پاسخ این سوالات به شما کمک خواهد کرد که با انتخابی درست کودک خود را یاری دهید تا از نواختن ساز لذت ببرد و احساس خستگی نکند. این امر سبب موفقیت او در زمینه ی موسیقی خواهد شد.

   در این رابطه، متخصصین و اساتید مجرب در آموزشگاه منظومه با ارائه ی اطلاعات مفید و کارآمد در زمینه ی مورد نظر، شما مخاطبین عزیز را راهنمایی خواهند کرد.

معرفی انواع ساز های مورد نظر پیش از خرید فلوت برای کودکان

   قبل از خرید فلوت برای کودکان آگاهی و شناخت انواع ساز مورد بحث امری ضروری و لازم است. قطع به یقین اگر بدون داشتن اطلاعات لازم مبادرت به خرید کنید از خریدتان پشیمان خواهید شد؛ چرا که ممکن است ساز خریداری شده به لحاظ کیفیت و حرفه ای بودن چیزی کم نداشته باشد اما به درد سن و جثه ی کودک شما نخورد.

   با توجه به آنچه شرح داده شد؛ بهتر است انواع فلوت را بشناسید تا خریدی آگاهانه داشته باشید. این گونه سازها شامل؛

-فلوت چوبی: سازی است بادی که از چوب ساخته شده است.

-فلوت ریکوردر: این ساز دارای چندین مدل متفاوت است.

-فلوتهای انگلیسی

-سوپرانو

-ساز آلتو

-تنور

-باس

-کلید دار

-سرخپوستی

-ساز اوکارینا

-فلوت های چینی که خود انواع گوناگونی دارد.
– فلوت هندی

آموزش موسیقی کودک در یوسف آباد

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه )

چه فلوتی برای کودکان بخریم؟

   اکنون که انواع فلوت ها را معرفی کردیم؛ وقت آن است بدانید که چه مدل سازی را در زمان خرید فلوت برای کودکان انتخاب کنید. در این جا از بین انواع فلوت ها آنچه را که برای کودکان مناسب است شرح می دهیم. اولین مورد که می توان به آن اشاره داشت فلوت ریکوردر است. این ساز بسیار متناسب با شرایط فیزیکی کودکان ساخته شده است. این نوع از سازها در چهار مدل موجود است. دومین فلوت مناسب کودکان فلوت های چوبی است. این سازها علاوه بر این که دارای جنسی با کیفیت می باشد؛ برای کودکان بسیار مفرح و شاد است.

قیمت ساز به هنگام خرید فلوت برای کودکان

   مشتریان، در زمان خرید فلوت برای کودکان علاوه بر تناسب ساز با شرایط فیزیکی کودک به قیمت هم توجه دارند که چه سازی را بخرند تا در عین اینکه باکیفیت و کارآمد است به صرفه و ارزان هم باشد؛ بنابراین پاسخ این سوال را از متخصصان موسیقی جستجو می کنند که از میان انواع فلوت های مناسب کودکان چه مدل سازی به صرفه و ارزان است؟ بهترین پاسخ ما به سوال شما این است که؛ ساز ریکوردر و فلوت چوبی جزء ارزان ترین و به صرفه ترین سازها برای کودکان است.

البته فلوت ریکوردر هم جنس ها و برند های مختلفی دارد که نیازی نیست خیلی گران هم باشد برای این کار بهتر است با استاد کودکتان مشورت کنید.

در کل انواع مختلف آن حدود قیمتی بین 300 هزار تومان تا یک میلیون تومان دارد .

برای یادگیری همان فلوت های ارزان هم هیچ مشکلی ندارند و فقط متریال آن ها فرق دارد.

سعی کنید برای خرید قیمت نه خیلی ارزان و نه خیلی گران انتخاب کنید.

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه )

کلام آخر

   لازم است که به هنگام خرید فلوت برای کودکان دقت کنید تا خریدی درست و اصولی داشته باشید چرا که یادگیری موسیقی تاثیر فوق العاده ای در رشد شخصیتی، عقلی و مهارت های زبانی کودکان دارد. بنابر آنچه شرح داده شد رسیدن به هدف مورد نظر استفاده از ابزار آموزشی مناسب را ایجاب می کند. فراهم کردن این ابزار برای کودکان مستلزم خریدی قاعده مند است. علاوه بر این در زمان خرید باید از هزینه ای که بابت خرید فلوت می کنید بهره ی لازم را ببرید؛ بنابراین داشتن اطلاعات کافی در ابن زمینه ضرورت می یابد.

   در صورت تمایل برای رسیدن به این هدف، می توانید از آموزشگاه منظومه کمک بگیرید. ما در این آموزشگاه آماده ایم تا پیش از خرید، برای انجام خریدی درست و بنیادین در جهت رشد کودک دلبندتان شما را راهنمایی کنیم . برای دریافت پاسخ سوالاتتان با ما در تماس باشید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره رایگان